lördag, maj 26, 2007

Hej Kungsholmen!

I det senaste numret av lokaltidningen "Vårt Kungsholmen" kunde man läsa att jag var en av endast tre ledamöter i stadsdelsnämnden som bloggar. Men därför vill jag också förtydliga och säga att det inte bara är jag som bloggar här på Rebellabloggen utan det gör alla som vill i föreningen Unga S-kvinnor Rebella. Rebella är en förening för socialdemokratiska kvinnor som vill driva politik ur ett feministiskt perspektiv.

Jag vill passa på att tipsa om en socialdemokratisk nämndpolitiker på Södermalm som bloggar flitigt, Josefin Deiving. Du hittar hennes blogg här. Och min kollega i nämnden på Kungsholmen, Håkan Wahlén, bloggar här.

Det är klart att det är bra ju mer av ens tankar och synpunkter som allmänheten kan ta del av. Och möjligen borde jag överväga att blogga ensam. Vår moderate ordföranden Regina Öholm imponerar med sin hemsida. Det är definitivt en förebild. Men än så länge trivs jag väldigt bra på den här Rebellabloggen. Om ni vill fråga mig något går det bra att maila mig, gabriellasvenson@hotmail.com

Inga kommentarer: